Rocková škola - logo

LAMB OF GOD - RESOLUTION  2012

Hudba pro „tvrdé chlapy“! Lamb Of God je zpět se svým novým albem Resolution , je to v pořadí sedmé album tohoto kvinteta z Richmondu. Jako velvyslanci groove metalu a metalcore hrají hvězdnou rychlostí,  v písních, jejichž texty se dotýkají obvykle aktuálních  témat jako je válka,  USA a jejich politika. Od doby alba New American Gospel (2000), formace, zůstala nezměněna s neuvěřitelným Chrisem Adlerem na bicí, jeho bratrem  Williem  na doprovodnou kytaru, úžasným zpěvákem Randy Blythem, výkonným basistou vousatým Johny Campbellem a hlavním kytaristou Markem Mortonem. Hudba skupiny z Virginie je směrována do jedné z nejextrémnějších prvků metalu po vzoru skupin Pantera a Slayer. Proslulost skupiny Lamb Of God neustále roste, i když pomalu a postupně, nesporně si již vybojovala důležité místo v obrovské galaxii metalu. Album Resolution plně potvrzuje její schopnosti a vlastnosti, ale nenacházíme zde nic navíc, není to z důvodu technické nedostatečnosti nebo vyschnutí inspirace, ale spíše v tomto žánru je velmi malý manévrovací prostor. Skupina má v týmu jednoho z nerychlejších a nejsilnějších bubeníků, zpěváka, který se pohybuje mezi vrčením  a křikem až k hranici schizofrenie a nepřekonatelnou, děsivě kompaktní kytaru. Album nemá žádné pauzy. Nejzajímavější skladby jsou Straight for the Sun ve stylu Sabbath, s počátečním atakem strašidelného hlasu  Randy Blytha a Desolation, kde Chris Adler bere do ruky velení následován celou kapelou, kytary se tu splétají a rozplétají v pekelném tanci. Další výborné skladby alba jsou: Ghost Walking,Guilty a The number six. Toto album není určeno všem, ale fanoušci tohoto žánru budou určitě nadšeni. Skupina si zaslouží náš obdiv pro svou profesionalitu a nekompromisní držení stylu.

TRACKS

1. Straight for the Sun
2. Desolation